poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Sałatka ziemniaczana a'la żydowska


Prosta, szybka i smaczna.  Czego można chcieć więcej ?
Składniki:

  • 7 średnich ziemniaków
  • 5 jajek
  • 5  kiszonych ogórków
  • 1 nieduża cebula
  • 3 łyżki majonezu
  • 1 łyżka musztardy
  • 2 łyżki drobno pokrojonego szczypiorku
  • sól i pieprz
Wykonanie:

Ziemniaki ugotować w mundurkach. Ugotowane jajka, ogórki, cebulę drobno pokroić . Gdy ziemniaki wystygnął, obrać je i pokroić w drobną kostkę. Wsypać wszystko razem do miski, dodać szczypiorek, majonez i musztardę, doprawić i dobrze wymieszać. 







Przepis podpatrzyłam tu : http://smakiuczucie.blogspot.com/2015/06/saatka-zydowska.html

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też, jak ją robiłam myślałam że będzie średnia, ale jak skosztowałam, to nie mogłam się nadziwić, że z kilku składników taka fajna wyszła.

      Usuń