czwartek, 4 lipca 2013

3 bitt – bardzo prosty i pyszny!


Aż jestem zła, że go zrobiłam, bo nie miałam umiaru w jedzeniu! Coś w nim musi być, bo w ciągu tego tygodnia już 2 razy gościł w naszym domu. Uzależnia, w każdym tego słowa znaczeniu!

Składniki:
  • 200 g – herbatników (najlepsze o smaku czekoladowym, ale ze zwykłymi też jest ok.)
  • 3/4 puszki kajmaku
  • 1 budyń waniliowy (jeśli chcemy uzyskać wyższą wersję, to należy dodać 2, jednak uważam, że niższa jest  ciekawsza, gdyż ładnie się prezentuje.
  • 300 g śmietana 36%
  • ½ tabliczki mlecznej czekolady
Wykonanie:

Rozłożyć połowę herbatników w naczyniu. Wylać podgrzany kajmak i przykryć pozostałymi herbatnikami. Następnie przyrządzić budyń zgodnie z przepisem na opakowaniu i wylać go na wierzchnią warstwę ciastek. Śmietanę ubić i wyłożyć na wystudzony budyń. Całość posypać startą na grubych oczkach czekoladą. Włożyć na noc do lodówki.
Przepis na 3 bitta znalazłam na blogu.

Ze składników, które mi zostały wykonałam kolejny deser. Kliknij tu.

6 komentarzy:

  1. Chyba każdy by się uzależnił skoro ona tak pięknie wygląda, pewnie jeszcze lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje tak, że na jednym kawałku się nie skończy:)

      Usuń
  2. Takie ciasta to absolutna zguba dla diety. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MNIAM wyszedl Ci przepieknie :) no coz warto czasem wiecej zjesc w koncu raz sie zyje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Twój też był niczego sobie :) W końcu to on mnie zachęcił do wykonania! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń