niedziela, 1 marca 2015

Babeczki kakaowo jagodowe



Przepis na muffinki, ale że nie miałam foremek, to  użyłam tych do babeczek, więc są babeczki :P W przygotowaniu babeczek pomagał oczywiście mój synek, więc pewnie dlatego były takie pyszne i uzależniające :)

Składniki:

  • 250 g mąki pszennej
  • 1 szkl. cukru
  • 2 łyżki gorzkiego kakao
  • 1 łyżka normalnego kakao np. Puchatek
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 szk. mleka
  • 1 szkl. oleju
  • 2 jajka
  • masło klarowane do wysmarowania foremek
  • domowa konfitura z jagód ( można zastąpić marmoladą, owocami czy Nutellą)
Wykonanie:

W jednej misce mieszamy suche składnik a w drugiej mokre, po czym łączymy jedne z drugimi ale mieszając krótko i niedokładnie. Ciasto przelać do wysmarowanych masłem foremek. Na wierzch każdej babceczki kłaść po łyżce konfitury Piec przez 20 minut w 200 stopniach.






Inspirowałam się :

http://smakuje.blox.pl/2012/07/Muffinki-kakaowe-ktore-zawsze-sie-udaja.html

2 komentarze:

  1. Uwielbiam jagody,ciekawe połączenie z kakao;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagody dałam z braku innej możliwości, bo babeczki powstały nieplanowane a nie miałam nic innego nadającego się na nadzienie. Efekt okazał się świetny :)

      Usuń