piątek, 2 maja 2014

Rafaello



Przepis znalazłam w swoim kalendarzu kulinarnym, ale nie znam niestety wydawnictwa, gdyż kalendarz jest „wyrywany” i wyrwana została także okładka. Tak więc, mam nadzieję, że nikt mnie tu nie będzie ścigał, że powołuję się na przepis nie podając jego źródła.

Składniki:
  • upieczony biszkopt (ja dałam gotowe biszkopty – te okrągłe ciasteczka)
  • 2 śnieżki w proszku
  • 2 galaretki cytrynowe
  • 2 białe czekolady
  • 400 ml mleka
  • 300 g wiórków kokosowych ( ja nie dałam)

Wykonanie:

Ciastka lub gotowy biszkopt ułożyć w tortownicy. Galaretki rozpuścić w gorącej wodzie. Do galaretki dodać pokruszoną czekoladę i połączyć. Odstawić by stężała. Do miski wlać mleko i śnieżki w proszku. Miksować aż do powstania bitej śmietany. Dodać do niej galaretkę i 200 g wiórków kokosowych. Połączyć w jedną masę i wylać na biszkopt. Wierzch posypać pozostałymi wiórkami ( u mnie czekoladowa posypka).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz